Friday, March 26, 2010

menhisap zakar suami (18SX).. bawah 18, jgn tekan entry nie..


terbaca kat metro....
kongsi2 bersama.....sebab kita pandang dr segi hukum...

Minggu lepas saya dapat email dari seseorang.
Beliau meminta saya memberikan pendapat mengenai masalah hubungan batinnya. Menurut beliau, isterinya tidak mahu mengisap zakarnya. Katanya isterinya amat geli bila melihat zakarnya. Beliau juga bertanyakan apakah hukum seorang isteri mengisap zakar suami.



Kumudian saya jawab soalan beliau yang last terlebih dahulu. Jika tidak memudaratkan isteri dan mendapat persetujuan daripada isteri, harus hukumnya mengisap zakar suami. Tapi awas! Jangan sampai tertelan air mazi sudah. Kerana air mazi itu adalah najis.

Isteri diumpamakan tempat untuk kita bercucuk tanam. Datangilah isteri kita dari mana arah kita suka asalkan bukan ditempat yang haram.

Memang seronok jika "foreplay" dilakukan dengan isteri mengisap zakar suami. Tetapi ia harus disetujui oleh kedua-dua belah pihak.

Si suami kena pandai bermain psikologi dengan isteri anda. Perempuan tidak suka apabila dirinya dipaksa. oleh itu firdaus boleh memujuknya dengan mengatakan jika Isteri mengisap zakar ia akan memberikan kepuasan yang ekstra untuk anda.

Memang bagi sesetengah wanita, zakar itu amat mengelikan buat mereka. lebih-lebih lagi jika zakar tersebut berwarna hitam dan ada kupasan kulit mati. Oleh itu sediakan zakar anda sebersih-bersihnya sebelum menyuruh isteri anda mengisapnya. Basuh zakar dengan sabun agar baunya harum gitu.

Kemudian suami tidak boleh tiba-tiba sahaja datang dan menyuruh isteri anda mengisap zakar. tetapi perlu ada kata-kata "pembuka". Bergurau senda terlebih dahulu dengan isteri kemudian bagi rangsangan luar seperti payu dara dan klitorisnya.

Apabila isteri sudah agak leka dan 'hanyut' barulah menyuruhnya mengisap zakar suami.


saya harapkan dengan penerangan diatas sedikit sebanyak dapat membantu semua....

jgn marah!!

0 comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails