Saturday, March 27, 2010

mengenal organ seks wanita (21SX keatas sahaja)


MENGENAL FARAJ
Istilah2 penting pada bahagian luar faraj perlu diketahui oleh setiap suami sebagai asas bagi mengetahui cara merangsang dengan baik ketika jima’.
Fungsi faraj yang utama adalah:




  • Bibir Luar / Pintu faraj / Labia Majora
Ia adalah daging kembar sebelah luar yang ditutupi bulu ari-ari. Berfungsi menutupi lubang faraj ketika tidak berjima’ , dan merasai sentuhan buah zakar ketika bersetubuh. Bahagian ini mempunyai deria rasa seperti kantung zakar lelaki.


  • Bibir Dalam / Daun keladi / Labia Minora
Bahagian daging kembar sebelah dalam, berada dia antara dua bibir luar dan bersambung dengannya. Ia meliputi urat jarum dan kelentit dan amat peka terhadap sentuhan. Ianya adalah bahagian yang paling disukai oleh perempuan bila disentuh kerana kelazatannya lembut.

Cara menyentuh dan membelainya ialah dari bahagian dalam, kerana bahagian ini berupaya mengeluarkan mazi bagi melicinkan rangsangan. Berfungsi merasai batang zakar semasa bersetubuh dan bahagian dalamnya diselaputi mazi apabila ghairah. Kelentit itu seperti pucuk keladi berada di bahagian atas bibir dalam dan bahagian paling menonjol pada bibir dalam. Rangsangan kuat padanya berlaku apabila suami menjimai’ dari Makam Kanan atau Makam Kiri. Makam Kanan dan juga Makam Kiri terkandung dalam Rahsia Makam Yang Lima akan diterangkan dalam muka surat akan datang.


  • Biji Kelentit
Ia daging kecil sedikit yang menonjol di atas kelentit dan ditutupi oleh daging kelentit. Ia adalah hujung urat jarum. SANGAT PEKA TERHADAP SENTUHAN dan menimbulkan ngilu. Deria rasa padanya adalah seperti kepala zakar yang kecil.


  • Urat Jarum / Urat kelentit
Ia adalah urat kecil yang berakhir pada biji kelentit. Ia adalah urat yang mengalirkan darah ke kelentit dan mengambil signal rangsangan seluruh kelentit. Ia seperti batang zakar yang kecil dan akan membesar apabila ghairah. Ianya merupakan paling penting dari nafsu luar. Nafsu urat jarum boleh dibangkitkan dengan samada menyentuhnya dengan sangat perlahan, atau menggosok dengan perlahan ke bawah dan ke atas, atau dipegang dengan jari telunjuk dan ibu jari, atau dicubit perlahan – lahan, atau disentuh atau ditekan dengan keapala zakar. JIKA DIRANGSANG DENGAN BETUL, WANITA BOLEH MENCAPAI INZAL.


  • Lubang faraj/ vagina
Ia adalah saluran di mana zakar dimasukkan. Pada dindingnya, ia mempunyai perasa2 dan mengeluarkan mazi baginya mengurangkan geseran zakar dan kepala zakar. Ia juga mepunyai otot2 seperti bentuk cincin bagi menegembang dan mengucup lantas boleh mengemut batang zakar ketika bersetubuh. Otot – otot ini juga membuatkan lubang faraj boleh menyesuaikan dengan apa saja zaiz zakar. Di dalamnya juga mengalir mazi dari rahim.

0 comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails